sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Summer in DC

Mitä ihmettä täällä tapahtuu, ilmastonmuutos vai? Keskiviikkona meinasin kuolla kylmyyteen kun oli niin kylmä (jotain 3 astetta)ja tuuli kovaa. Tänään oli 25 astetta. Jaa tosiaan, perus joulukuun 21 päivä!! ps. nytkin klo 22.15 ulkona on vielä 19 astetta!!!


Asiaan. Nyt oon oleskellu täällä perheessä pikkasen yli viikon ja hyvin sujuu! Kaikki vaikuttaa tosi mukavilta ja tää aluekin on tosi kiva ja viihtyisä.


Voin kerrata vähän mitä viikon aikana on tapahtunu. Viime sunnuntaina kävin ruotsalaisen Janinan kanssa eläinpuistossa ja meidän tarkotuksena oli nähdä panda-vauva. Mutta kuinkas kävikään, ne oli jo mennyt sisälle kylmän ilman vuoksi. Joku toinen kerta sitten!

pahoittelut norsun kakasta kuvassa haha

Maanantaina liityin salille ja tiistaina mulla oli eka personal trainer kerta. En oo koskaan ennen ollut salilla niinkun sillä salipuolella joten oli tosi kiva saada siihen opastusta.

Keskiviikkoaamulla mulla oli eka ajotunti täällä ja selviydyin mielestäni toosi hyvin siitä!Auto millä saan ajaa on tosiaan mini van, joten sitä on astetta hankalampi ajaa kun meiän omaa autoa Suomessa. Ajotunnin jälkeen kiiruhdin keskustaan näkemään suomityttöjä Helmiä ja Satua. Käytiin kattomassa valkosta taloa, syömässä ja kaupoilla. Illalla sain kutsun yhdeltä aupairilta Cheesecake factoryyn, joten loppuillan vietin siellä viiden muun aupairin kanssa.


Torstaina olin avustamassa C:n koululla olevaa joulujuhlaa ja illalla käytiin Janinan kanssa vielä vähän kävelemässä.



Perjantaina vietin päivän etelä-afrikkalaisen Ashleyn kanssa. Vahdittiin sen hostlasta ja pelailtiin kaikenlaisia pelejä.

Mulla on täällä aina aamusin töitä vähän aikaa ja päivät vapaata. 3 aikaan palaan töihin ja niitä onkin sitten seuraavat 4-6 tuntia. Tää aikataulu sopii mulle tosi hyvin kun suurimmalla osalla täällä on tää sama aikataulu, niin on helppo sopia tapaamisia:)

Ensimmäisen viikon jälkeen oon siis enemmän kuin tyytyväinen tähän elämään täällä. Ja ens viikolla onkin jo joulu, mihin tää aika katoaa :-D

täällä kaikkialla on tällasia massiivisia joulukoristeita 

4 kommenttia: