perjantai 6. joulukuuta 2013

23:12

Tää viikko ei ehkä oo ollut ihan se mitä mä viimeseltä viikolta Suomessa odotin. Ajattelin rauhaisia koti-iltoja, mukavia tapaamisia kavereiden kanssa ja niin edespäin.

Tää viikko on pitänyt sisällään hirveesti juoksemista paikasta toiseen, väsyneitä päiviä, raskaita aikoja, USA:sta pois vieviä ajatuksia.

Omaisena kaikki asiat kerääntyy mulle, juuri kun mä oon lähdössä pois. Just tällasena hetkenä. Kaikki tuntuu raskaalta ja vaikealta.

    Rest in peace 

3 kommenttia:

  1. Voi ei, en tiiä mitä on tapahtunu, mutta kuulostaa kauhealta :(
    Pystytköhän siirtämään menoa jollain viikoilla?

    VastaaPoista
  2. Helmi: mä lähen sillon sovittuun aikaan maanantaina! en haluu siirtää sitä lähtöä. ja niinhän tää vähän on :/

    Ella: <3

    VastaaPoista