tiistai 24. joulukuuta 2013

2 weeks!


Viikonloppu oli mukava. Mulla oli lauantaina 7 tuntia töitä, mutta se ei haitannu kun oli paljon ohjelmaa. Ensin mun aluevalvoja tuli käymään meillä "alkutarkastuksessa". Se kyseli kuulumisia ja juteltiin kaikesta mitä tähän aupair-asiaan kuuluu. Eli oikeestaan kaikkea mitä käsiteltiin jo orientationissa.

Päivällä lähettiin käymään C:n kanssa lähellä olevassa luonnonpuistossa. Ulkona oli tosiaan jotai 23 astetta lämmintä niin oli tosi mukava sää ulkoilla. Ja se puisto oli toosi suuri ja upee paikka.


Illalla pääsin käymään vihdoin taas salilla. Siis toi salilla käynti on oikeesti aika kivaa! Suomessa ollessa mua jotenkin vaan ahdisti koko ajatuskin salille menemisestä, mutta täällä mulla on paljon enemmän motivaatiota siihen. Katotaan vaan kuinka kauan tääkin kestää, haha. 

Sunnuntaina mulla oli vapaapäivä ja pääsin käymään vähän kaupoilla. Illalla lähettiin koko perheen voimin yksiin juhliin. Juttelin siellä yhen meksikolaisen entisen aupairin kanssa, joka on ollu täällä vuoden ja yhdeksän kuukautta aupparina. Oli mukavaa saada taas tietää kaikesta mitä täällä voi tehdä ja minkälaista tää elämä tulee olemaan. Juhlista lähettiin sitten vielä illanistujaisiin näiden kaveriperheelle. Pelattiin jotain tuhat vuotta vanhaa Game of life- peliä! Luulin, sen olevan uus peli, mutta kävi ilmi että nää on pelannu sitä jo joskus 70-luvulla heh :-D 



Tänään jonotettiin Social Seurity:ssä varmaan pari tuntia. Sieltä suunnattiin C.n kanssa vielä avaruusmuseoon. Mä en oo mikään taideihminen enkä pidä mistään taidemuseoista, mutta tällaset tieteelliset museot on mun mieleen! Ihan hirveen mielenkiintosia jotenkin :-D  


Huomenna on jouluaatto, mitääää?!?! Ei yhtään tunnu joululta kun ulkona on tollanen sää: sataa ja on lämmin. Toivottavasti muilla on joulufiilistä ja pitäkää mahtava joulu :) Ps. mun jouluaaton suunnitelmiin kuuluu muun muassa ajotuntia ja personal traineriä, perus joulu siis.. !

HYVÄÄ JOULUA! :)

joillain saattaa ehkä koristeet mennä vähän överiksi...
tää ootteli mua tänään kun tulin kotiin!! kiiitos Linda <3










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti