perjantai 27. joulukuuta 2013

Christmas 2013

Joulu oli se mitä odotin varmaan eniten koko tässä vuodessa, koska halusin kokea millasta on viettää joulua täällä kun kaikki on paljon suurempaa täällä. Joulu täällä oli ihan mieletön mun mittakaavassa! Meitä on jouluna kotona ollu parhaimmillaan neljä ihmistä, mutta täällä meitä oli kaksinkertanen määrä.

 Jouluaatto alkoi mun ajotunnilla. Opin vihdoin taskuparkkeeramaan, jei! Ajotunnin jälkeen skypettelin kotiin ja sain olla mukana niiden joulun vietossa. Tunnin päästä mun pitikin jo kiiruhtaa salille personal trainer tapaamiseen ja sen jälkeen lähdettiinkin kirkkoon. Tää oli siis mun ihan ensimmäinen kerta joulukirkossa (varsinaisena aattopäivänä siis). Se oli musta tosi hieno kokemus vaikka en niin noista uskonnoista välitäkkään. Ihmiset oli ihan mukana kaikissa lauluissa ja joulukuvaelmassa esiinty sellasia ihan pieniä lapsia! Ne oli tosi sulosia :)



Kirkon jälkeen syötiin hyvin ja vanhemmat paketoi vielä lahjoja ja sitten mentiinkin jo nukkumaan. 

Joulupäivänä C herätti muut jo klo 7 avaamaan paketteja. Sain ihan hullun määrän kaikkia lahjoja. Muistelinkin, että oon varmaan viimeks saanu noin paljon lahjoja joskus yli kymmenen vuotta sitten, haha. Kalenteri, USA-kirja, karkkia, huulirasva, joulukuusenkoristeita, lahjakortteja......
 



haha, meiän koirakin oli mielissään mun lahjoista :-D 
 Päivä kulukin sitten kaikkien uusien tavaroiden tutkimisessa. Lapset tai no nuoret oli kaikki ihan mielissään niiden uusista jutuista. Ne sai kaikki ihan mielettömästi kirjoja. Yhteensä tää koko perhe sai kirjoja noin 25!!

Illalla vanhemmat lähti hakemaan hostmomin vanhempia lentokentältä. Sitten syötiin taas kaikkia herkkuja ja lopuksi saatiin kaikki perinteiset joulukuusenkoristeet. Mun koristeelta oli valitettavasti jalka irronnu kuljetuksesta, mutta nää sano korjaavansa sen. 

Vielä lopuksi oli isovanhempien lahjojen jako tilaisuus. Ja lapset oli taas mielissään! 

Tää joulu oli kyllä todellakin muistamisen arvoinen. Oli ihan tosi mahtavaa saada olla mukana tän perheen joulunvietossa! :)

2 kommenttia: