sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Kohti korkeuksia

Viime päivät on ollu yhtä hulinaa. Torstaina käytiin äitin ja mummin kanssa syömässä kiinalaisessa ravintolassa ja ai että kun oli hyvää!! Syötiin itemme ihan ähkyyn :-D


Perjantaina Jenna saapu meille jo joskus yhentoista aikaan aamupalalle ja muut tuli sitten joskus tunnin tai parin päästä. Leivottiin yhessä ja syötiin paljon. Pelailtiin Aliasta ja katottiin Tampere-talon juhlia ja arvosteltiin mekkoja. Tytöt lähti sitten siinä joskus kymmenen aikaan illalla pois ja en oo vähään aikaan taas kokenu mitään yhtä karua ku sanoa heipat rakkaille ystäville.



Lauantaina alkoi sitten uusinta perjantaista eri ihmisillä tosin. Sillä porukalla meillä on tapana vaan oikeestaan lagailla ja puhua ja syödä, joten perinteisellä kaavalla mentiin tälläkin kertaa. Illalla poislähdön aikaan mulla oli taas vaikeeta pidätellä kyyneliä. Hyvästelyt on vaan ihan kamalia varsinki kun on maailman parhaita ystäviä.

Tää päivä on kulunu taas viimeisiä asioita hoidellessa ja pakkaillessa. Mulla alkaa pieni ahdistus nousta pintaan kun tajuun, että matkalaukku painaa yli 23 kiloa eikä se meinaa mennä kiinni. Käsimatkatavaratkin on ihan täpötäysiä. Mutta ehkä mä selviän. Ja kuten Anna mua hyvin lohdutti niin ei se oo maailmanloppu jos  vähän joutuu maksamaan liikakiloista!

Huomenna siis tosiaan kahen aikaan lähtee toivottavasti lento kohti New Yorkia! En voi uskoa, että mä oikeesti lennän sinne ja pääsen käymään kaupungissa ja maassa missä mä oon oikeesti aina halunnu käydä. Ihan uskomaton fiilis! Toisaalta musta ei kyllä yhtään tunnu siltä, että mä oon lähdössä vuodeksi jonnekin. Ehkä mä tajuan sen sitten kun mä oon ollu siellä jonkun kuukauden :-D

mun ihanat ystävät anto mulle ihania läksiäislahjoja :)

Tuliaiset perheelle


Toivottakaa tsemppiä, nimittäin huomenna on se päivä jota mä oon oottanu joka päivä viimesen yhdeksän kuukauden ajan!!  


Ps. Mä tein äidille ja mummille kalenterit joululahjaksi. Ajattelin, että joka kuukaus julkasen sen kuukauden kuvan täällä mun blogissa. 

Joulukuun kuva:


7 kommenttia:

  1. Hurjasti tsemppii lennoille ja training schooliin, ootan innolla että saa lukea ekoja kuulumisia jenkkien päästä!! :)

    VastaaPoista
  2. Annika: Kiitos paljon ja joo, yritän kirjotella mahdollisimman pian:)

    Kia: Kiitoos <3

    VastaaPoista
  3. Haha hyvä, jos autto edes vähän :D Wihii kovasti tsemiä ja turvallista matkaa! <3

    VastaaPoista
  4. Voi että tsemppiä ja tervetuloa!!

    VastaaPoista