tiistai 3. joulukuuta 2013

Uutuuksia

Yks päivä mun vanhoille kuulokkeille kävi vähän heikosti:

 Joten mun oli pakko käydä ostamassa uudet. Mun onneksi Clas Ohlsonilla oli just tällaset kuulokkeet tarjouksessa. Ja siis ei vitsi, nää on ihan mielettömän hyvät! Bassot soi tosi hyvin ja muutenkin ihan tosi laadukkaat. Niissä on vielä tollaset ohuet ja leveät johdot niin ne ei sotkeudu niin helposti verrattuna niihin tavallisiin spagettimallisiin. Ja siis nää superkuulokkeet makso vaan 14.90€!!

Viime aikoina oon huomannu, että multa jää varmaan aina puolet hiuksista harjaan kiinni kun harjaan ne. Ja no ei ihmekään, että harja on huono, kun siitä puuttuu puolet noista piikeistä: 
 

No sitten yks kaunis päivä aloin googlettemaan Tangle Teezeriä. Eksyin keskustelupalstoille, ja niillä joilla oli pitkät ja ohuet hiukset tykkäs siitä ihan hirveästi. Ja mullahan on justiinsa tollaset hiukset. Muutama viikko sitten kävin ostamassa sitten sen ja en voi olla muuta kun tyytyväinen! Ihan mielettömän hyvä. Mun hiukset takkuuntuu ihan tosi helposti, mutta tää aukasee ne kaikki ihan hetkessä, eikä hirveesti hiuksiakaan lähde.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti