perjantai 1. elokuuta 2014

Baltimore

Moi taas!

Tällä kertaa palaan ajassa muutama viikko taaksepäin kun lähettiin Roosan kanssa Marc-lähijunalla kohti Baltimorea. Baltimore sijaitsee siis Marylandissa ja näin heittämällä sanoisin sen olevan osavaltion isoin kaupunki.  Junamatka kesti tunnin, joka USAn mittakaavassa on tosi lyhyt matka. Perille päästyä lähettiin kävelemään kohti satama-aluetta. Kateltiin maisemia, ihmeteltiin katutaidetta ja käytiin Hard Rock Cafessa syömässä. (Mulle eka kerta!!!).

Sen jälkeen meillä ei ollutkaan enää kauheesti aikaa viimeseen junaan takasin DC:hen, joten lähettiin kävelemään takasin juna-asemalle. Vielä tuolla olis voinu kiertää vähän enemmän ja tutkia paikkoja. No, siinä on sitten aktiviteettia jollekin muulle päivälle ;).

Ennen reissua kuulin, että monet ei oo tykänny tosta kaupungista ja tuntu vaaralliselle. Mun mielestä paikka oli kuitenkin oikein mukava ja voisin tosiaan toistekin mennä!











2 kommenttia:

  1. Moikka! Oon tulossa 19.8 dc:hen muutamaks päiväks ja mietin että olis muitakin au paireja kiva tavata jos mahdollista :) mulla ei vielä hotellia/hostelliakaan ole mutta ajattelin siinä jossain keskustassa majottua, jos siinä olis nähtävyydet ja metroasemat lähellä, onkohan kannattavaa? :D

    VastaaPoista
  2. Heippa! Mä oon sillon täällä ja jos vaan töiltäni ehdin niin ilman muuta olis mukavaa tavata! Ja keskustassa kannattaa tosiaankin majottua, koska siellä kaikki tärkeimmät paikat :)

    VastaaPoista