sunnuntai 24. elokuuta 2014

week 34

Näin loman jälkeen on ollut henkisesti tosi vaikeeta palata arkeen. Oon varmaan jokaiselle vastaantulevalle jo hokenutkin kuinka oon niin done. Mulla on se 3,5kk jäljellä enää, mutta silti tuntuu, että oon nähnyt jo kaiken täällä. Saattaa myös johtua siitä, kuinka oon joutunut ja joudun sanoman ihan muutaman viikon sisällä heipat mun yksille parhaimmista kavereista täällä Jenkeissä. Tuntuu, että kaikki pitää taas alottaa jotenkin alusta pariksi kuukaudeksi, joka tuntuu tosi turhalta. Onneksi mulle jää tänne vielä ihan mahtavia muitakin kavereita, joiden kanssa hengailla.

Kaikesta haikeudesta johtuen tää viikko on ollut erittäin tapahtumarikas. Maanantai-illan kulutin perheen kanssa keskustellessa mun jatkosta. Kerroin, että mun on aika mennä kotiin ja alkaa suunnitella travel monthia, sillä sain mun lentopaperit viime viikolla. Hostäiti ois kovasti halunnu, että oisin extendannut. Edes kolme kuukautta - lause sai mut ehkä kolmeksi sekunniksi ajattelemaan, että mikä ettei, mutta sitten palasin taas karuun todellisuuteen ja vastasin, että mun on aika jatkaa mun elämää siellä koti-Suomessa.

Tiistai-iltana juoruiltiin useampi tunti Dilan kanssa. Ei oltu nähty pariin viikkoon joten juttua riitti. Keskiviikkona puolestaan lähdin downtowniin tapaamaan Satua ja Seattlesta tullutta Annaa. Anna oli siis travel monthillaan DC:ssä ja täältä lensi sitten kotiin. Mentiin TGI Fridaysiin syömään. Kovasta melusta huolimatta juteltiin vaikka mistä ja oli tosi kiva tavata. Toivottavasti törmäillään vielä Suomessa :-).

Torstaina ajelin Tyson's corneriin Satun farewell dinnerille. Mentiin Blackfinniin syömään tällä kertaa. Meitä oli siellä 4 ruotsalaista ja 5 suomalaista. Haha, eka kerta täällä kun suomalaisia on porukasta eniten!

Perjantaina pääsinkin jo töistä aikasin niin ehdin hengailla kotona ja käydä salilla ennen kun lähin Theresialle tekemään Stefanin läksiäislahjaa. Dila tuli myös sinne. Oltiin siellä jonkin aikaa kunnes mentiin hakemaan Stefan ja ehdittiin me vielä kiinalaiseen ravintolaankin just ennen sen sulkeutumista! Juteltiin siellä, syötiin ja palattiin Theresialle. Istuttiin siellä vielä hetki kunnes palattiin kaikki koteihimme nukkumaan.

Lauantai kulukin oikeestaan koko päivä töissä. Valmisteltiin C:n kanssa läksiäislahjaa A:lle, joka siis lähti tänään collegeen. Syötiin juhla-dinneri koko perheen kesken, koska juhlistettiin samalla hostisän synttäreitä. Perheellä oli pakkailut kesken, joten mä tarjouduin siivoamaan jäätävän tiskivuoren, jonka siivoomimsessa kulukin varmaan reilu puoltuntia haha.


Sellanen viikko tällä kertaa. Nyt mun pitäis olla off tiistaihin asti. Jihuu! Hyvää sunnuntaita :-)

ps. tältä viikolta ei oo kuvia :(

4 kommenttia:

  1. Ohhooooh noin vähän enää jäljellä! Täällä me odotellaan sua 3,5kk päästä <3 t. Toinen joka on jo ihan done töidensä kanssa..........

    VastaaPoista
  2. Heips laitoin sulle meiliä viikonlopusta, saitko sen? :)

    VastaaPoista