maanantai 24. helmikuuta 2014

Mieletön viikonloppu! x2

Heippa! On tainu kulua taas hetki aikaa viime postauksesta. Mulla on taas ollu kaikkia kiireitä tai muuten vaan väsymystä viime viikonlopusta niin en oo jaksanu kirjotella. Mutta nyt aattelin päivitellä sitten senkin edestä, joten varautukaa pitkään postaukseen heh.

Viime viikon perjantaina illalla mulla piti olla töitä illalla ystävänpäivän takia, mutta vanhemmat muuttikin suunnitelmia ja sain illan vapaaksi. Suuntasin sitten töiden jälkeen Janinan kanssa hakemaan cheesecaket ja siitä jatkettiin uuden tuttavuuden Sophien luokse. Siellä meitä odotteli myös Dila ja muutaman tunnin hengailun ja muutaman huvittavan mutkan jälkeen päädyttiin katselemaan vähän DC:n yöelämää. Olihan se tosiaan kokemus! Mäkkärin kautta lähin sitten vielä Janinalle yöksi.

Lauantai kului lepposissa tunnelmissa ja jouduin muutaman tunnin olemaan töissäkin.

Sunnuntaina puolestaan mentiin Janinan ja kahden muun aupairin kanssa kattomaan Disney on icea. Se oli ihan tosi upea esitys! Oon viimeks käynyt kattomassa tota joskus 5-vuotiaana Suomessa, joten en kyllä muistanut yhtään minkälainen esitys on luvassa.





Viikko kului taas melko normaaleissa merkeissä. Tosin torstaina käytiin enkunryhmän kanssa lounaalla, ja oli tosi mukava tutustua paremmin siihenkin ryhmään :-)

Perjantaina mulla alko ansaittu tän kuun vapaa viikonloppu. Aamulla skypettelin tooosi pitkästä aikaa Outin kanssa sen jälkeen hain C:n koulusta ja jo puoli yheltä olin off. Kattelin netflixistä sarjoja, kävin salilla, tein tosi hyvää smoothieta ja rentoilin sen päivän. Illalla lähettiin Dilan, Sophien ja Theresian kanssa Cheesecake factoryyn (taas) syömään. Meillä oli ihan tosi hauskaa, joten jatkettiin vielä Theresialle kattomaan Hangover-leffaa. Joskus 1 aikaan pääsin takasin kotiin ja aloin metsästämään ohjeita mun tabletille, nimittäin ennen lähtöä huomasin ettei se enää aukea.


Lauantaiaamuna tsättäilin teknisen tuen kanssa ja sieltä mulle kerrottiin että mun pitää lähettää koko laite korjaukseen. Oon niin koukussa tohon mahtavaan kapistukseen niin en tiiä miten tuun selviimään :( Joka tapauksessa mun oli ryhdistäydyttävä Suomi-USA peliä varten! Ja ei vitsiiii 5-0!!!! olin niiin innoissani täällä ja pelin jälkeen lähetinkin hostäidille onnitteluviestin neljännestä sijasta :-D Pelin jälkeen oli taas aika lähteä, nimittäin lähdin tapaamaan tanskalaista aupairia Ninaa downtowniin. Käytiin syömässä Cosissa ja kateltiin valkoset talot ja muut. Asteitahan täällä oli tosiaan noin 18 ja aurinko paisto täydeltä taivaalta! Illalla lähettiin vielä Janinan ja meiän koirien kanssa melkeen kahden tunnin lenkille. Ja sitten vielä Subwayn ja CVS:än kautta kotiin.


Tänään aamulla mun oli tarkotus herätä kympiltä alkavaan Zumbaan, mutta arvatkaa vaan heräsinkö. No en herännyt, mutta päätin sitten myöhemmin lähteä kuitenkin salille. Iltapäivällä meillä oli meidän aluevalvojaryhmän tapaaminen ja ajattelin mennä kun tää oli mun eka kerta. Hain Theresian ja mentiin tapaamiseen. Oli mukava puhua muiden aupairenden kanssa  mun ruotsalaisten kamujen Theresian ja Janinan kanssa ja tapasin myös kolmannen ruotsalaisen meidän ryhmästä :-) Todettiin, että pohjoismaalaiset on parhaita kun me taidettiin olla ainoita, joilla ei oo ongelmia perheiden kanssa! Meetingistä mentiin vielä Cosiin syömään kun Theresia halus tarjota mulle ruokaa kun kerta kuskasin sen sinne tapaamiseen.

Siis niin mukavat pari viikonloppua takana, että! Ja nää säät parantaa fiilistä entisestään :-)

Mun pikkuvauva <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti