sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Viikkokatsaus

Moikka!

Tää viikko onkin ollut sitten huomattavasti rauhallisempi viime viikkoon verrattuna. Maanantaina ja tiistaina kävin salilla, keskiviikkona pelasin tennistä ja torstaina oli enkun tunti.

Voisin vähän kertoa tosta enkun tunnista kun oon siellä nyt muutaman kerran käynyt. Eli se on siis ihan ilmanen eikä siitä voi ansaita niitä credittejä mitä täällä vaaditaan. Se on lähinnä keskustelua jostain tietystä aiheesta kuten nyt viime kerroilla ollaan puhuttu shoppailusta. Mä oon tuolla siis advanced tasolla eli parhaalla mahdollisella, joten en sitten tiedä mitä muilla tasoilla tehdään. Meitä on noin 15 hengen ryhmä, joka koostuu ihmisistä ympäri maailmaa ja lähinnä aupaireista, mutta on siellä myös muitakin! Tunti kestää kaks tuntia ja sitä järjestetään kaks kertaa viikossa, mutta tenniksen takia mä käyn siellä vaan kerran viikossa, joka on ihan riittävä. Meillä on myös puolen tunnin tauko, jonka aikana saadaan syödä kaikkia hyviä snacksejä mitä "oppilaat" on sinne tuonu. Mä tykkään tosta kyllä ja varsinkin kun siellä saa tavata taas uusia ihmisiä :-)

Ja takasin viikkokatsaukseen!

Perjantaina lähettiin Vanessan, Nanan ja kolumbialaisen Katen kanssa salille. Noista kukaan ei ollu vielä jäsen, ja koska mä vein ne sinne nii henkilökunta lupas mulle ilmasen kuukauden siitä hyvästä, jippii! ;) Sieltä jatkettiin sitten vielä Vanessan ja Nanan kanssa Cheesecake factoryyn lounaalle. Ja syötiin taas niin hyvin että! Mun hostmom nauro mulle kun kerroin, että mentiin salin jälkeen suoraan juustokakuille heh.

Eilen lähettiin sitten vielä salille samalla porukalla ja mentiin kokeilemaan jotain ihan uutta! Nimittäin jumppaa nimeltä Pound. Siinä käytetään rumpukapuloita apuna ja ai että oli hauskaa!! Ohjaaja sanoi aluks, että jos tää on eka kerta nii kannattaa ottaa rennosti, koska tunti on tosi raskas alaselälle. Mä ajattelin, että ei mulla mikään huono selkä ole ja tein ihan täysiä. Noh, kaikki kostaantuu aikanaan ja hyvä kun pystyn kävelemään kun selkä on niin jumissa, hupsiis..

Tosta voitte kattoa vähän minkälainen tunti on kyseessä. Toi ei oo siis meiän salilta ja tehtiin vähän erilaisia liikkeitä, mutta kuitenkin:





Illalla mulla oli vielä töitä. Nää mun hostpojat on hehkuttanu varmaan viimesen kuukauden tulevaa LEGO-movieta ja perjantaina se sitten vihdoin tuli ensi-iltaan. Meiänhän oli pakko päästä kattomaan sitä joten hetken kuluttua löydettiinkin ittemme poppareiden, karkkien ja jäätävän suurien kokisten kanssa leffateatterista. Olin täysin varma et toi leffa on tosi huono, mutta kuinkas kävikään. Nauroin siellä kippurassa kaikille tyhmille vitseille ja siis ei vitsi kun oli hyvä leffa :-D suosittelen!!



Tänään ollaan vielä lähössä shoppailemaan Janinan ja Dilan kanssa! jeejee! Hauskaa sunnuntaita :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti