tiistai 11. helmikuuta 2014

She knows what I think about

Eilen lähettiin siis Janinan ja Dilan kanssa kohti Tysons Corneria. Muutaman mutkan ja hurjan tilanteen jälkeen saavuttiin kun saavuttiinkin ehjin nahoin kyseiseen shopping mall:iin. Meillä oli ihan kauheen hauskaa ja naurettiin kaikelle! muun muassa mun loistokkaille muffinssin syönti taidoille (Janina sano et näytin samalta kun sen kuusvuotias hostlapsi...)

Tehtiin hyviä ostoksia ja syötiin hyvin. Lähettiin jossain kuuden maissa illalla ajelemaan takasin ja ehin vielä meiän perheen dinnerille! Myöhemmin illalla Janina huomas, että sen puhelin oli unohtunu mun autoon, joten lähin viemään sitä sille ja jäätiin sitten vielä juttelemaan varmaan puoleksi tunniksi.

Tänään oon ottanu vaan ihan rennosti pitkästä aikaa. Pound-jumppa otti niin koville, etten halunnu tuhota mun selkää lopullisesti salilla tänään, joten päätin pitää kotipäivän. Siivoilin, kattelin One Tree Hilliä, skypettelin äidin kanssa ja kävin postissa ja kaupassa. Mun teki ihan hirveesti mieli ostaa jotain, mutten halunnu ostaa mitään makeeta niin päädyin sitten ostamaan suuvettä, ilmanraikastimen ja In Style- lehden. Tosiaan :-D. Toi ilmanraikastin on kyllä ihan loistava keksintö! Mun huoneessa kun on kokolattiamatto, joka on tietysti vähän tunkkanen, niin ton ansiosta täällä tuoksuu nyt hyvältä jee!

Nyt illalla puhuttiin oikeestaan ekaa kertaa kunnolla ja enemmän mun hostäidin kanssa joka oli tosi mukavaa! Muutaman viimesen viikon aikana ollaan alettu oikeesti puhumaan toisillemme muutakin kun ne pakolliset moimitäkuuluut ja muut, mikä on tositosi kivaa :-)

Tää viikko ei tuu kokonaisuudessaan olemaan näin rento kun nyt tänään. Huomenna nimittäin taas salille ja sitä rataa! Pitäkää hauska viikko :-)



mummi ja äiti lähetti mulle tälläsen :-) kiitoos!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti