torstai 13. helmikuuta 2014

Shopping shopping shopping

 Ajattelin esitellä mitä kaikkea oon ostanu täällä Ameriikoissa ollessani.

 Tän ostin jo viime vuoden puolella H&M:stä aleista 5 dollarilla! Tykkään kovasti!


jaaa tietysti urheilukamppeita! Noi topit on Forever 21:sta joten laatu ei ole taattu, mutta ihan mulle sopivia.

Tätä H&M:n hupparia ilman en pärjäis täällä! Käytössä joka päivä ja oiskohan maksanu $10

Saanen esitellä mun ensimmäisen Hollister-tuotteen. tidiii nuo yllä olevat huosut on mahtavat! Nekin päällä joka päivä lähestulkoon.

Tää kollari on tosi ihana ja pehmeä ja lämmin. Kattelin just, että hintalapussa lukee 25 mutta tää kyllä oli vaan $13!

Muutama peruspaita arkeen.


Ja sitten eilisiin ostoksiin. Pitihän mun nyt saada toisetkin Hollister pökät. Ja koska nää oli vaan $25 niin en voinu vastustaa kiusausta! Oikea hinta siis jotain neljäkymppiä.

Summeerrr summerrr waiting for youuuu!
Nää farkut oli loistava löytö Papaya nimisestä kaupasta. Oon jo pitkään haaveillu normaalin värisistä farkuista kun mulla on vaan vihreitä ja punasia.... otin sopivan näkösen koon mukaan sopituskoppiin ja siis nää oli täydelliset! Täydellisempiä ei vois olla! Toi liike on mun uus lemppari ;) Ps. Jenna jos luet tätä niin toi on niin sun kauppa!!! Siellä ollessa mietin vaa mitä kaikkea sä voisit ostaa, kun se oli kun luotu sulle! :-D Jenna-paitoja ja muita haha.


 Viimeisenä muttei suinkaan vähäisimpänä haluan esitellä tän mahtavan löydän TJ Maxx -kaupasta se on siis liike missä myydään merkkivaatteita ja muita tavaroita tosi halvalla. Tän shampoon oikee hinta oli $28 mutta mä ostin sen $7!!! ja siis tossa on jotain litra shampoota! huhhuh, riittää varmaan vähäks aikaa :-D

2 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo valkonen kesäpaita! Kunnon kesähypetystä oli kyllä tää tämänpäivänen, mutta nyt tuli kyllä ihan kesäfiilis. :DD Ja nuo Hollisterin collarit... Oon jo pitkään katellu, että ompa mehukkaat :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikös ookki!! Ja ei ollu ees kallis :) ootan niin paljon vaa kesää etten kestä :D ja joo hollisterit on parhaat!

      Poista