lauantai 15. joulukuuta 2012

0.38

Se tunne kun vihdoin toissapäivänä löysin (lue: otin) mun syystakin taskusta mun matkojen pelastuksen nimittäin mp3-soittimen. Ah, sitä tunnetta kun huomasin, että siinä oli vielä lataustakin jäljellä ja pääsin heti käyttämään sitä! En ollu yhtään tajunnu kuinka paljon oon kaivannu sitä pientä mustaa vehjettä ja niitä tuhattakolmeakymmentä kappaletta. 

Musiikki on mulle sellanen asia, jota ilman en pärjäisi. Tällä hetkellä kuuntelen lähes kaikkea iskelmän ja dance musiikin väliltä. Toiset biisit sopii toisiin tilanteisiin ja toiset toisiin. Eniten tykkään kuitenkin kuunnella rauhallista ja usein suomalaista musiikkia. Oon lähiaikoina hurahtanu sellaseen musiikkiin ihan täysin. 

Tänään mäkin pääsin kattomaan niitä "ei niin kehuttuja" Salkkareita kun tehtiin Outin kanssa ajomatka Flamingoon. Noh, en mä nyt sanois, että se mun uus lempparielokuva olis, mutta nauraa ainakin sai! Mulla on kauhee kammo kauhuelokuvia kohtaan, joten niinkin hurja elokuva, missä salkkarinuoret seikkailee merellä, sai kylmät väreet virtaamaan pitkin kroppaa. 



2 kommenttia: