torstai 20. joulukuuta 2012

Day 1


 A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

Kuva lauantailta

  1. 18-vuotias tyttö Helsingistä
  2. Mun lempparieläin on ehdottomasti kirahvi, ne on vaa parhaita :-D
  3. Käytän kivikautista simpukkapuhelinta
  4. Mulla ei ole sisaruksia
  5. Mulla on enää muutama viikko lukiota jäljellä
  6. Oon suunnitellu jo monta vuotta eteenpäin mun elämän asioita
  7. Tykkään matikasta, vaikka oonki siinä melkosen huono! (pitkä matikka)
  8. Mulla on ihan parhaita kavereita 
  9. Haluisin, että oisin sen verran terve, että voisin mennä vaikka lauantaina koulun puurojuhlaan
  10. Katon telkkarista Greyn Anatomiaa ja Gossip Girliä
  11. Tykkään tosi paljon kaikista herkuista
  12. Matkustelu on ihanaa!!
  13. Oon harrastanu 9 vuotta balettia...
  14. ...nykyään pelaan tennistä
  15. Lapset on ihania :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti