tiistai 18. joulukuuta 2012

Maybe the plan B

Suunnitelmissa oli:

  1. Herätä aikasin
  2. Mennä kouluun
  3. Olla koulussa
  4. Syödä
  5. Tehä kaikki läksyt ja muut tehtävät
  6. Mennä luistelemaan liikkatunnilla
  7. Mennä kotiin
  8. Opiskella
  9. Mennä aikasin nukkumaan
Mitä mä sitte oon koko päivän tehny?

  1. Heräsin aikasin CHECK
  2. Nukahdin uudelleen, joten en ehtiny ottaa luistimia
  3. Menin kouluun CHECK
  4. Olin koulussa CHECK
  5. Söin CHECK
  6. Menin Jeminalle
  7. Tulin kotiin
  8. Olin koneella 
  9. Tajusin, että mulla on jäätävän kylmä
  10. Tällä hetkellä makaankin sohvalla sukkien, villasukkien, verkkareiden, pipon, kaulahuivin, paidan, hupparin ja tosipaksun villapaidan ja peiton kanssa 37.5 asteen kuumeessa


    Tää oli taas vähän tällänen turha postaus, mutta ajattelin jakaa mun mukavan päivän ennen kohtaa yhdeksän. Toivottavasti muilla ois parempi olo, koska kohta on joulu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti