sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Day 4

 A habit that you wish you didn’t have

Mulla tuli ensimmäisenä mieleen laiskuus. En tiiä voiko sitä tavaksi laskea, mutta mä lasken nyt. Mä oon ihan mielettömän laiska ihminen ja se on välillä ihan hauskaakin, mutta useimmiten se ärsyttää ja paljon. En saa mitään tehtyä kunnolla, koska en jaksa. Kaikki asiat jää aina puolitiehen jos saan edes alotettua. 

Toisinaan saan jonkun power-nappulan päälle ja saan tehtyä ihan kauheesti rästitöitä, mutta sellasia päiviä on ehkä kuukaudessa tai parissa yks. Ei se riitä vielä oikein mihinkään. 


Nyt lomalla tarttisin sen power-nappulan tosiaan päälle, koska ois ihan kauheesti kaikkia juttuja mitä pitäis koulunki eteen tehdä. Kyllä mä uskon, että sitte vaikka joulun jälkee jaksaisin ahertaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti