perjantai 12. joulukuuta 2014

Day 1 + 2

Eilen aamulla paniikkipakkailin loppuun ja sitten Roosa heitti mut kentälle. Siihen se siis loppu mun aupairelämä. En voi vieläkään käsittää. Mun lento Seattleen kesti oikeestaan koko päivän. Ensin kone pysähty Chicagossa, jossa istuin vaan koneessa muiden mentäessä ulos ja toisten tultaessa sisään. Sieltä lennettiin Denveriin, jossa piti vaihtaa konetta ja viimein saavuin Seattleen joskus 7 aikaan illalla paikallista aikaa. Kentältä löysin tieni hostellille, jossa nukahdin melkein saman tien uuvuttavan päivän jälkeen.

Tänään heräsin jo viideltä tän huiman kolmen tunnin aikaerorasituksen takia, mutta nousin aamupalalle vasta 8 aikaan. Kun olin valmis lähdin kävelemään kohti rantaa. Sain siellä hienon idean ottaa Washington state ferry jollekin saarelle, jossa en siis edes käynyt vaan otin saman lautan takasin Seattleen. Siis mun täytyy paljastaa teille jotain. Mun Seattle innostus lähti lähinnä siitä kun oon kattonu Greyn Anatomiaa, joka sijottuu tänne Seattleen. Oon siis jo kauan halunnu käydä täällä ihan vaan sen takia mitä oon Greyssa nähnyt. No nyt sitten pääsin, jippii! Tolla Ferryllä ne muuten ainakin alkukausista kulki aina töihin ;) hehe.

Sieltä kävelin rantaa pitkin Pike Place marketille. Sieltä pystyy siis ostaa kaikkea mahdollista ruuasta vaatteisiin ja koruihin. Sen katsottua alkoi taas sataa, joten menin Starbucksin kautta kiertemään kaupoissa. Mä en sais ostaa enää yhtään mitään ihan vaan senkin takia, että laukuissa on jo nyt liikaa tavaraa, mutta silti sieltä jotain tarttu mukaan. Hups.

Myöhemmin kävelin takasin hostellille ja hengailin täällä hetken. Sitten olikin jo aika ottaa bussi pohjoseen tapaamaan aupair-Hannaa! Käytiin syömässä jossain paikallisessa hamppariravintolassa tosi hyviä hamppareita, käytiin katsomassa erittäin kovassa tuulessa Seattlen skylinea ja mentiin paikalliseen jäätelöbaariin jätskeille. Suomalaisia on aina kiva tavata ja vaikka ei tuntiskaan entuudestaan niin silti juttu luistaa ihan niinkun kenen tahansa muun kaverin kanssa :)










Kovan tuulen takia ei oikeen tullu hyvää kuvaa, mutta kaunista oli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti