perjantai 17. tammikuuta 2014

New, fantastic, happy

 Tossa joulun jälkeen sain pakettia kotoota!


 Ja sieltä paljastu.....
 KARKKIA!!! Jiiiiihaaa! ja tietty vastapainoks urheilurintsikoita haha :-D Toi purkka oli osa mun hostlapsen synttärilahjaa :-)

Mulla alko myös mennä hermot mun melkein neljä vuotta vanhaan läppärivanhukseen, joka taistelee sen viimeisistä elinpäivistä. Joten pukki toi ovelle tälläsen!!

Tää on siis läppäri ja tabletti samassa paketissa. Eli tossa on irrotettava näppäimistö mukana! Ihan mielettömän kätevä ja hyvä kapistus. Tilattiin samalla myös kuoret ja suojakalvot niin nyt on hyvä kattoa tän hetken koukuttavinta ohjelmaa ;) Ja jippii, mä siirryin nykyaikaan!
Viimeisenä haluun esitellä tän paketin, joka saapu mun ovelle eilen.

Wuhuuu! Tilasin itelleni Amazonista tälläset Puman crosstrainer-kengät. Ihan mielettömän mukavat jalassa ja on täydelliset vaikka ihan summamutikassa tilailin aleista. Ja väri on musta tosi kiva. Vaihtoehtona olis ollu pelkkää neonkeltasta, neonvihreetä ja niin edelleen. Tää on sentään melko neutraali!

Piti heti päästä kokeilemaan uusia kenkuleita kun lähin hakemaan poikaa koulusta! Täällä muuten on tosi yleinen näky laittaa siistit vaattet ja lenkkarit. Mutta en pistä pahaksi, koska noilla on niin hyvä kävellä, haha :-D 
Vielä yhtä pakettia odotellessa, heh. Mutta siitä sitten enemmän joskus kuukauden kuluttua!

Mä en yleensä ihan näin paljon tilaile asioita netistä, mutta kun kerran on päässyt makuun, niiin... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti