tiistai 7. tammikuuta 2014

Holiday

Huomenna palataan täälläkin taas arkeen. Mulla on täällä ollessa ollut vasta yks kokonainen viikko normaalia arkea ja se oli oikeestaan vasta kaiken opettelua, joten nyt on mukava päästä alottamaan kaikki oikein kunnolla.

Mun siis lapsien loma on ollu tosi mukava. Mulla on ollu päivisin vähemmän töitä, joten oon saanu viettää aikaa muualla ja tehdä ja nähdä kaikkea uutta.

Joulun jälkeen vieteltiin aikaa vielä isovanhempien kanssa. Katottiin leffoja ja ne kerto mulle niiden sukulaisista ja ylipäätänsä koko Amerikasta. Tää perhe päätti myös alkaa siivoomaan tätä näiden taloa ja sitä ollaankin sitten saatu aika paljon eteenpäin.

Välipäivinä kävin ranskalaisen Kellyn kanssa syömässä jättimäiset pizzat, Sadun ja Mian kanssa shoppailemassa keskustassa ja istumassa iltaa saksalaisella Jessicalla. Kävin myös ruotsalaisen Theresian kanssa Tyson's corner nimisessä kauppakeskuksessa shoppailemassa ja syömässä TGI Fridaysissa ja ostettiin jälkkäriksi maailman parhaita cupcakeksejä ja browniseja, nam!! Maanantaina kävin vielä pelaamassa saksalaisen Svean kanssa tennistä.

Uuden vuoden aattona menin Svealle syömään illalla kolmen muun aupairin kanssa. Ne sitten lähti juhlimaan, mutta mä kunnollisena tyttönä tulin kotiin. Tai no syynä oli se, että mun piti olla töissä keskiviikkoaamuna kello kaheksan. Meillä täällä oli sitten vieraita käymässä ja hengailin niiden kanssa ja katottiin Times Squaren pallon pudotus vuoden vaihtuessa.

Uuden vuoden jälkeen kävin tapaamassa saksalaista Dilaa ja eilen kävin vielä syömässä TGI Fridaysissa uudestaan, tosin eri porukalla. Oltiin viettämässä Jessican ja Clairen läksiäisiä ja pääsin tutustumaan taas moneen uuteen ihmiseen :)

Tästä on siis hyvä alottaa arki. Mulla on paljon suunnitelmia, joten oon tosi innoissani tulevasta!!

Hyvää uutta vuotta kaikille! :)



MAAILMAN PARHAITA BROWNIESEJA!!!!!!!!!!! 

eka froyo, mmm!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti