perjantai 6. helmikuuta 2015

Day 25&26&27&28

Viimenen Travel Month-postaus!!

Kolmantena päivänä tätä vuotta otettiin Andrean kanssa taas omat bussimme takasin Nyciin. Perille päästiin illalla, joten suunnatiin heti hostelleilla käymisen jälkeen syömään. Siitä jatkettiin kattomaan pakollisia Times Squarea ja Rockerfeller Centerin joulukuusta.

Seuraavana päivänä Andrea tuli tuomaan mun hostellille sen laukkua päiväsäilöön ja mentiin siitä kattomaan Grand Centralia. Otettiin siitä metro West Villageen ja mentiin Sockerbit-karkkikauppaan. Oon tainnut aiemminki mainita siitä, mutta uusiks vielä, eli se on ruotsalainen karkkikauppa, jossa myydään paljon suomalaistakin. Sieltä jatkettiin Ground Zerolle Century 21 kauppaan kiertelemään. Myöhemmin käytiin Cosissa syömässä ja mentiin kattomaan Public Library, koska ei oltu koskaan päästy käymään siellä. Andrea lähtikin jo silloin illalla takasin kotiin, mutta mä jäin vielä illaksi Nyciin. Olin niin väsynyt etten jaksanut tehdä mitään niin menin vaan hostellille nukkumaan, heh.

Maanantaina kävelin bussille ja lähdin takasin DC:hen. Roosa haki mut bussilta ja menin kotiin pakkaamaan. Illalla mentiin viimesen kerran Cheesecake factoryyn syömään mun läksiäisillalliselle Roosan, Andrean, Lindan, Vanessan, Martan ja Luisen kanssa. Syötiin kunnon ähkyt ja kateltiin kuvia mun matkalta. Myöhemmin oli aika sanoa heipat tytöille ja lähteä kotiin valmistautumaan seuraavan päivään.

Tiistaina pakkailin loputkin kamat ja sanoin heipat Roosalle, Andrealle ja hostperheelle. Siitä se matka kotii sitten alkoi. Siitä taisinkin tehdä ihan erillisen postauksen.

Matkustuskuukaus oli ihan parasta ja yksin matkustaminen ei yhtään sen hullumpaa. Tää kuukausi oli varmaankin koko vuoden paras kokemus, heh heh, ja suosittelenkin sellasen pitämistä kaikille aupaireille jos se on vaan suinkin mahdollista. Sitä varten kannattaa säästää rahaa ja tehä ja nähä just ne asiat mistä on aina haaveilluki. Toi nyt kuitenkin on aika ainutlaatuinen tilaisuus!










4 kommenttia:

  1. Moikka! Entiä tuutko lukeen tätä, mutta olis tosi kiva jos voisit kertoa vähän enemmän tosta apian kautta lähtemisestä.. Oon yrittäny ettiä tietoja mutta ilmeisesti kovinkaan moni ei sen kautta mene. Joten jos ei postausta niin vaikka esim spostin kautta jos mitenkään mahdollista? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo totta kai! Laita spostia arsu@bastu.net niin vastaan mielelläni :)

      Poista
  2. Laitan sulle creepy-kommentin, mohmohmoh ;);)
    MANUAALIAUTO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D voi hyvä tavaton sitä autoa (tai mun ajotaitoa sillä autolla.........)

      Poista