maanantai 10. marraskuuta 2014

11kk

Rakas blogi ja rakkaat lukijat,

Niin se on kuulkaa sellanen juttu, että mulla tuli tänään 11 kuukautta täyteen täällä rapakon toisella puolella. Hullua, eikö?

11 kuukattahan tarkottaa lähinnä sitä, että mulla on tasan kuukausi tätä elämää enää jäljellä. Kuukausi. En tiiä oikeen, että mitä pitäs ajatella. Toisinaan mietin, että miksi en extendannut ja jatkanut tätä kaikkea vielä muutamalla kuukaudella, suuremman osan ajasta kuitenkin tiedän haluuvani kotiin ja palaamaan sinne niin sanottuun oikeeseen elämään.

Mä en pysty vielä yhtään jotenkin käsittää sitä, että oon oikeesti lähdössä pian ja jättämässä tän kaiken taakse. Ehkä mä tajuan sen sitten parin viikon päästä laukkuja pakatessani tai sitten parin kuukauden päästä viimesiä hyvästejä sanoessani. Tai kenties vasta palattuani Suomeen.

Tän loppuajan haluun vaan nauttia mun olosta täällä, nähdä kavereita, pitää hauskaa ja vaan olla ja ihmetellä. Nimittäin sitä ei enää niin kauaa jatku.

Palaan myöhemmin viikolla normaaleilla kuulumispostauksilla. Hyvää maanantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti