torstai 8. elokuuta 2013

Yksi-ett-one-uno-eins-un

Tänään, tasan vuosi sitten, aloin kirjottaa tätä blogia. Tähän vuoteen on kuulunut niin ylä- kuin alamäkiäkin tän blogin suhteen. Toisinaan on inspiroinut enemmän kun taas joskus. Kaiken kaikkiaan oon tosi tyytyväinen siihen, että alotin tän koko blogin. Oon saanu jakaa tänne mulle tärkeitä asioita ja musta on ollu kauheen hauskaa lukea menneen vuoden asioita uudestaan. Ite oon myös huomannu oman kehitykseni ja siitä saan olla ylpeä! 

Tästä eteenpäin jatkan samalla mallilla. Kirjotan kun ehin ja jaksan, kun tapahtuu jotain uutta ja jännää tai kun vastaavasti ei tapahdu mitään ja tekee mieli kirjoittaa jotain syvällistä.

Haluan myös kiittää kaikkia, jotka jaksaa lukea mun tarinoita :-) Vaikka lähinnä kirjotan tätä itseäni varten, julkisena päiväkirjana, on musta kauheen mukavaa jos joku muukin tätä välillä jaksaa vilkasta! KIITOS TEILLE 

                               HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ SOMEBODY LIKE ME!!!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti