lauantai 3. elokuuta 2013

Oh, I was tired

Se ois sitte taas viikko kulunu ilman minkäänlaista blogimerkintää. Viime viikolla sain kun sainkin jonkun hyvän bloggausrytmin itselleni, mutta se sitten katos yhtä nopeesti kun tulikin, heh. No syytän sitä vaikka sillä, että kuluneen viikon aikana oon tehny ihan kauheesti asioita, enimmäkseen tosi sponttaaneja, ja vaikka sitä, että en muista millon oisin viimeks ollu näin väsyny.

Tosiaan viime viikonloppu mun piti viettää rästitöiden merkeissä, kunnes sunnuntaina löysin itteni ensin Espalta piknikiltä kavereiden kanssa ja toisten kavereiden kanssa keskiyöllä mäkistä. Maanantaina puolikuolleina mentiin Kian kanssa viihdyttämään itseämme Ikeaan ja Jumboon. Tiistaina ajoin hieman väsyneenä Ellalle Kian ja Heinin kanssa. Keskiviikkona ajoin sieltä vielä väsyneempänä takasin aamulla ja illalla suuntasin ison porukan kanssa vaahtobileisiin entistä väsyneempänä.

Mainitsinko jo, että tällä viikolla oon ollu väsyny? Ai en. No, kertaan. Kuolenmanväsynyt.

Torstaina löysin taas mun salaisen lempiajanvietteen, nimittäin telkkariohjelmat. Oon ollu ohjelmalakossa jo melkeen puol vuotta, kunnes kuukaus sitten hommasin itelleni Netflixin. Sen päätyttyä hommasin Viapalyn. Ja sitä kautta aloin kattoa taas OC:ta. Loistosarja sanon vaan. 



Eilen vietin aikaa mun pikkuserkun kanssa. Taitaa olla ensimmäinen kerta kun teen jotain mun nuorempien sukulaisten kanssa!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti