keskiviikko 14. elokuuta 2013

It's the end of the summer

Kesä vetelee viimeisiään. Ei tarvii edes ulos mennä niin tietää, että sataa. Täällä mä makoilen sängyssä suunnitellen taas kerran elämääni, kattoen Private Practisea, ja viettäen viimeistä lomapäivää. Tosiaan tänään piti ne työt jo alkaa, mutta alotus sitten siirtykin huomiseen.




 Tää kesä oli musta tosi vilkas ja kiva. Tein kaikkea tosi suomalaista ja kesäistä kuten soudin, mökkeilin, keräsin mustikoita, saunoin puusaunassa, keräsin kukkia ja grillasin. Tein spontaaneja retkiä kavereiden kanssa, matkustin sukulaisten luo, pääsykokeisiin ja Tallinnaan, keräsin muutaman työtunnin lisää, nautin auringosta, rentouduin täysillä ja vietin synttäreitä. Lähennyin taas enemmän kavereiden kanssa. Tuhlasin myös aikaa turhiin asioihin ja vaivasin päätäni liikaa murehtimalla.



Mulla oli paljon vapaa aikaa, sain miettiä ja olla rauhassa. Sain sen myötä myös elää vapaammin ja lähteä minne vain koska vain. 


 Se mitä oon kesällä oppinu on, että pitää oppia päästämään irti, pitää oppia unohtamaan ja antamaan asioiden olla. Turha murehtiminen johtaa vaan suurempiin ongelmiin. Opettavainen kesä siis.



Ihan tosi hassua kun ei tarvii mennä kouluun. Olis kiva mennä vierailulle sinne koululle ja nähdä kaikki ihmiset (jos ne siellä siis olis myös), mutta opiskelua en millään jaksa. Oon niin tyytyväinen kun saan olla hetken ilman opiskelua ja koulua ja aikasia aamuja.



Koira vinkuu tuossa vieressä kun viimestä päivää. Ehkä se on siis mun aika läntätä kuvat tähän postaukseen ja astella kohti sateista ulkoilmaa. Toivottavasti muillakin oli hyvä kesä ja saitte nauttia auringosta!

Ps. Mä odotan syksyä jo ihan innolla. Saa olla hyvällä omatunnolla sisällä ku sataa, saa pukeutua lämpimästi ja käpertyä peiton alle kylmällä :-)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti