torstai 20. kesäkuuta 2013

New loves

Muutamana päivänä oon nauttinu niin paljon kotioloista ettei ois kauheesti huvittanu lähtee täältä yhtään minnekään. Nimittäin maanantaina lainasin taas kasan CD:itä kirjastosta (tosta on tullu mulle melkeen kun uus harrastus) ja ihan melkeenpä vahingossa mukaan tarttu Marina and the Diamondsin Electra Heart niminen CD. En ollu koskaan kuullu kyseiseltä CD:ltä yhtään kappaletta, mutta nyt en ookaan tehny muuta kun kuunnellu tota ripiitillä. Siis jos musiikkia voi rakastaa nii tää on suoraa rakkautta. Ei tää koskaan varmaan voi voittaa mun kestosuosikkia Adelea, mutta heti kakkoseks kyllä ehdottomasti pääsee, huhhuh ku on hyvä!

Toinen asia, joka on pitäny mua mielellään kotona on yks ihan mahtava blogi, jonka sain nyt luettua vihdoin ihan loppuun asti. Tulipas surullinen olo siitä kun ei voi enää seurata toisen ihmisen elämää, haha.

Tää saattaa oikeesti kuulostaa siltä, ettei mulla oo minkäänlaista elämää, mutta ehei, tän kaiken ohella oon ehtiny nähä vaikka ketä! Tiistaina näin tosi pitkästä aikaa mun kielimatkakavereita Elsaa ja Merviä. Oli ihanaa vaihtaa kuulumisia ja puhua kolme vuotta sitten olleesta kielimatkasta. Olinki jo ihan unohtanu osan meidän ryhmäläisistä, hups.

Tänään istuttiin Kian ja Jennan kanssa musiikitalon portailla, Picnikissä ja Narikkatorilla ja taidettiinhan me Kian kanssa tehdä ihan mahtavat löydötkin! 


Tää jos joku on mahtava löytö!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti