lauantai 8. kesäkuuta 2013

Tällä viikolla...

 

... musta on tullu ylioppilas, jee! Tai no, viime viikolla heh..
... oon viettäny niin mukavia kuin vähemmän mukavia työpäiviä


... oon ollu auringossa paljon ja oon ruskettu enemmän ku varmaan koskaan!!
... oon tehny extempore retken tuusulaan 


... oon tajunnu kuinka ihana kesä voikaan olla
... oon täyttäny 19 ?!?!


... oon tanssinu yöllä hienoja tansseja ja odottanu, että kello tulis 00.18
... oon flipannu huolella Annan ja Ellan kanssa 


... oon istunu mäkin terdellä 
... oon istunu Jeminan ja Sulon kanssa rannalla jutellen tulevasta ja menneestä


... oon lainannu yllättävän hyvän CD:n
... oon istunu kaupungilla Outin kanssa


... oon käyny Isossa Omenassa ekaa kertaa elämässäni!
... oon tajunnu, kuinka ihanaa on kun on maailman parhaat ystävät :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti