keskiviikko 16. tammikuuta 2013

My superexciting life

 





Tälläseltä näyttää mun keskiviikko-ilta. Otin neulan kauniiseen käteeni ja päätin korjata mun kolme rikkinäistä laukkua. Niissä oli kaikissa sama vika, eli sisätaskun saumat oli menny rikki. Löysin sieltä samalla sitten mukavasti kadonneita ja kaivattuja tavaroita! Sain myös pitkästä aikaa aikaseks siivota vähän, jee.

Ajattelin ottaa uuden "suunnan" mun elämään: enemmän urheilua ja opiskelua, vähemmän kavereita ylppäreiden takia. No, älkää nyt vaan ajatelko, että mä ihan erakoksi ja hulluksi ryhdyn. Ei suinkaan, koska kaiken esim. urheilun voi yhdistää sopivasti kavereihin (ja kyllä mä niitä muutenkin aion kyllästymiseen asti viihdyttää ;-)). Maanantaina treeneissä tapasin treenikavereita, eilen vikalla liikkatunnillakin oli kavereita ja tänään mentiin Kian kanssa pelaamaan sulkkista.

Huomenna suuntaan mummille yökylään. Ennen sitä kuitenkin kavereiden kanssa opiskelua kirjastossa ja uuden salikortin käyttöä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti