keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Day 9

 Something you’re proud of in the past few days

Voivoi, taasko on näin vaikea kohta tässä haasteessa?

Mutta niin hmm.. mistä mä olisin ylpee? Tällä hetkellä en oo kyllä kauheen ylpee mistään, sillä mun pitäis lukee ylppäreihin eikä istuskella päivät pitkät tietokoneella. Toisaalta kello on vasta vajaa puolpäivä ja oon jo yhen matikan kirjan saanu päätökseen ja toisen selaillu läpi. Eilen tein hulluna jotain ihme enkuntehtäviä netistä. Eli itseasiassa voisinkin sanoa, että oon ylpee siitä, kuinka hyvin oon saanu alotettua mun opiskelurupeaman!


Lähipäivinä en oo kyllä saavuttanu mitään muuta mistä voisin olla kovinkaan ylpee. Mun kädessä on joku hermovika enkä ole sen takia voinu urheillakaan samalla tapaa kun esimerkiksi viime viikolla. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti