tiistai 1. tammikuuta 2013

2012

  • Helmikuussa oli wanhojen tanssit, josta nautin tositosi paljon
  • Alotin työt

  • Kävin paljon synttäreillä, juhlissa ja muutenkin biletin aika paljon
  • Olin viikon laskettelemassa Rukalla ja pelasin paljon Angry Birdsia


  • Kävin autokoulussa, sain ajokortin
  • Risteilin Tukholmaan kahesti, näin mun ruotsalaisia kavereita



  •  Kävin MTV- tanssissa, pelasin tennistä 
  • Juoksin Naisten Kympin


  • Täytin kahdeksantoista 
  • Vietin viikonlopun Vierumäellä

  • Juhlin hassun juhannuksen
  • Heini tuli takasin Amerikasta, viettettiin ihanat tuliaiset

 

  • Vietin ihan tosi kivat kaks viikkoa Espanjassa ihanien ihmisten kanssa
  • Eräjormailin viikon Kuusamossa


  • Opiskelin  yo-kokeita varten kesälukiossa, abikursseilla, kirjastossa ja kotona. Huh, kai sitä oli vaan pakko..
  • Kävin elämäni ekoilla festareilla


  • Oli sata aamua jäljellä lukiota
  • Lokakuussa olin niiiin oudolla mökkireissulla ettei mitään rajaa, mutta se olikin sitten varmaan maailman paras sellanen :-)

  • Olin Teneriffalla viikon 
  • Söin henkeni edestä ihan liian monta kertaa koko vuoden aikana 


  • Tutustuin ihan mielettömän ihaniin ihmisiin, lähenin myös paljon vanhojen kanssa
  • Tein ekaa kertaa ihan kunnolla ruokaa


  • Päätin mun tulevaisuudesta isoja asioita 
  • Sairastuin vikoilla viikoilla ei niin mukavaan tautiin



  • Tajusin, että Adele on ihan mielettömän hyvä
  • Vietin toisenlaisen, mutta kivan uuden vuoden!
IHANAA UUTTA VUOTTA 2013 KAIKILLE :) 




2 kommenttia:

  1. ompa nätti vanhojen mekko sulla!:)) ite ootan kans ihan innoissani kun tanssin tänä vuonna:)

    VastaaPoista