perjantai 4. tammikuuta 2013

Day 7

 A picture of someone/something that has the biggest impact on you

Tää on nyt taas tällästä kun ei mulla nyt oikeen ole ketään/mitään, jolla olis suuri vaikutus muhun. Tietysti voisin sanoa tähän, että mun äiti. Se on vaa sellanen henkilö mun elämässä, joka on tosi tärkee ja joka oikeesti vaikuttaa, on vaikuttanut ja tulee aina vaikuttamaan mun elämään tosi paljon. Meillä on vaan sellanen suhde, että sen kuuluukin niin mennä ja oon tyytyväinen siihen!

Toisaalta ekana mulle tuli mieleen musiikki. Oon kertonu tästä joilleki jo kyllästymiseen asti, mutta ei varmaan kaikki siitä tiedä. Varsinkin tällä hetkellä kuuntelen tiettyä musaa viikosta toiseen, voisin jopa sanoa että vuodesta toiseen. Se vaan uppoaa muhun jotenkin niin hyvin. En ees tiedä miks. En voi samaistua sanotuksiin, mutta ne vaan kolahtaa muhun. Mun mielestä musiikin ei tarvi liittyä omaan elämään mitenkään, se voi olla tärkeetä muutenkin. Tuun siitä iloseksi, surulliseksi, mietteliääksi, se saa mut voimaan hyvin, niin eikö se jo riitä, että se musiikki on tosi tärkeetä ja vaikuttaa muhun suuresti?

Hups, "tehtävänannossa" pyydettiin kuvaa. Ei mulla kyllä kuvaa näistä ole, mutta eikai näitä ns. tehtävänantoja tarviikkaa noudattaa, eihän tää mikään yo-koe ole :-D 

Mun täytyy myös todeta, ettei tää haaste nyt ollukaa niin helppo kun olin kuvitellut, heh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti