lauantai 1. syyskuuta 2012

the first of september

Sen huomaa, että syksy on tuloillaan. Ulkona on viileää ja jotenkin vain niin syksyistä. Toisaalta, ei kesäkään mikään mahtava sään suhteen ollut, mutta niin se vain on täällä Pohjolassa.

Tällä viikolla oon saanu aikaan just kaiken sen mitä suunnittelinkin! Jes, hyvä minä. Opiskelin Kian ja Jeminan kanssa kirjastossa, kävin töissä, treeneissä ja olin kavereiden kanssa. Oon myös ihan innoissani tästä syksyn tulosta, koska se tietää kaikkea kivaa! jos ei oteta huomioon niitä ylppäreitä. Tänään suuntaan tossa illemmalla kohti Jennan synttäreitä, hauskaa siis luvassa :)



äh, nää kuvat on vähän huonoja tälläkertaa..

2 kommenttia:

  1. Oon katkera tost sun lintsikuvasta ku siit tuli niin hyvä verrattuna niihin mun :-D:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en nyt sanois et toikaa on hyvä, se oli niin upeen näkönen että ois ollu kiva jos ois tullu kunnollinen kuva:D

      Poista