torstai 20. syyskuuta 2012

Actually I wasn't just chillin'

Huhhuh! Muuta ei voi sanoa. Oon tässä muutaman päivän ottanu samalla rennosti, mutta samalla oon tehny ihan kauheesti töitä oppimisen eteen. Eli ehkä se rennoin osio on ollu etten oo ollu koulussa oikeesti ku viimeks maanantaina, hehe. Tiistaina opiskelin yheksän tuntia eilisiin kemian ylppäreihin. Se oli rankkaa, mutta toivottavasti tuotti tulosta. Eilen siis istuin viisi tuntia koetta tehdessä. Se oli ihan uusi kokemus mulle, mutta ei se loppujen lopulta niin kauheaa ollut, mitä aikasemmin ajattelin. Loppu päivän olinki ihan sekasin siitä kokeesta :D Tänään oon yrittäny opiskella ruotsia huomiseks. Toisaalta osaan, toisaalta en. Huominen pitäs vielä jaksaa ja sitten alkaa taas mun elämä!! Ootan vapautta niin paljon. Vaikka en ookkaan ihan koko aikaa lukenut, niin kuitenkin on ollut tunne että pitäis lukea. Lauantaina meenkin heti aamusta kirppikselle ja sitten illemmalla kavereiden kanssa syömään. Ens viikolla alkaa koeviikko, mutta mulla on tässä jaksossa vaan vaivaset kolme koetta, niin ei sekään vaivaa mun vapautta.


Mun tehtävälista/rästiin jääneet tehtävät -lista, joka alkaa jo huomenna! ja sitte vähän listaa ens kevättä ajatellen

Eilen aamulla radiosta soi Samuli Putron Olet puolisoni nyt. Se soi mulla sitte kokeen ajan päässä. Mutta ihan hyvin se sopi siihen tilanteeseen. On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista, että kuiskauskin on huuto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti