lauantai 12. lokakuuta 2013

Niiiin paljon kuvia niiiin pitkältä ajalta

1. Joskus syyskuussa oli vielä niiiin lämmintä...
2. Oi, kerran mä halusin niiiin kovasti tortilloja
3. Niiin värikästä

 4. Niiin mun lemppariohjelma
5. Hesessä on nykyään niiiin suuret jätskit
6. Noi kilpparit oli niiiin söpöjä

7. Niiiin mun eka makaronilaatikko ikinä taisitei
8. Niiin ihana aurinko
9. Ja niiin mun lemppari kirjasarja



 10. Äitille leivoin niiin hyviä mokkapaloja
11. Niiiin herkullinen aamupala
12. Aurinko, niiin ihana!
13. Ja taas niiiin hyviä leivoksia

14. Niiiin paljon omenoita
15. Niiiin mukavia kavereita
16. Ja viimeiseksi niiiin hieno auringonlasku, joka ei ihan välity tosta kuvasta.


Moi vaan taas teilleki! Mun bloggaamiseen kuuluu seuraavaa:
"No nyt mä laitan ne kuvat koneelle, eiku ehkä sittenki vasta huomenna, joo huomenna tai sittenki vasta ylihuomenna. Emmä ehikään tällä viikolla no katotaan ens viikolla."

Ja niin se melkein kuukaus pääs vierehtämään hups. Keskiviikkona oli muuten tasan 2kk lähtöön. Alkaa joo vähän jännittää pikkuhiljaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti