torstai 19. syyskuuta 2013

I've been waiting for this for so long

Noniiin nyt taitaa olla korkea aika päästää kaikki jännityksestä! (Tai no suurinosa tän jo taitaakin tietää heh.)

Eli siis mitä joulukuussa tapahtuu on se, että mä lähden au pairiksi jenkkeihin!!!! Siis tää on ollu mun unelma niin kauan ku muistan ja voi että sitä onnen päivää (maanantaita) kun sain tietää, että yks perhe haluais just mut niille au pairiks monen muun joukosta!


Tää perheen löytyminen ei menny ihan sen perinteisen kaavan kautta mulla ja oli kyllä työn ja tuskan takana, että tässä pisteessä nyt oon. Mutta siitä voinkin sitten kertoa joskus myöhemmin. 


Mutta nyt siihen perheeseen. Ne asuu Washington DC:ssä eli ihan mukavassa paikassa ;) Perheeseen kuuluu äiti, isä, 17v tyttö, 14v poika ja 8v poika sekä 6v kultanen noutaja. Tää perhe vastaa just sitä mitä mä halusin; ei pikkulapsia vaan koululaisia ja monta lasta. Mun työhön kuuluu pienimmän lapsen kouluun vienti ja haku, jotain kotitöitä, koiran ulkoilutusta satunnaisesti, lapsen kanssa läksyjen tekemistä ja isompien lasten kuljetusta heidän menoihinsa. Kuulostaa siis just hyvältä, nimittäin päivät on vapaita!



Tuolla mä tuun sitte asumaan! Jeiii!

Skypetin niiden edellisen aupairin (niillähän tosiaan on ollu 11 aupairia :-D) kanssa ja se kerto kaikkea kivaa niin perheestä kun alueestakin. En malttais millään odottaa lähtöä ku oon niin innoissani kaikesta. Enää 81päivää!!

8 kommenttia:

  1. Hui 81 päivää!! Noi ei ehitään sitä ennen tehä vielä vaikka mitä :) hihii oon niin onnellinen sun puolesta!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, on se kuitenki vielä aika pitkä aika! ja jee:)

      Poista
  2. Heiii! Kommentoin joka blogiin joten kommentoin tännekin! :DD Hienoa että odotus vihdoin päättyy, tai no ainaki ahdistus siitä ettei mitää tapahdu päättyy! Vähän viel joutuu odottelee mut nyt on kivempaa ku voi valmistautuu kunnolla (ja katella paikkoja google mapsista :DD) Jeeee pääset yhteen parhaista kohteista ikinä ja opit puhuu cool jenkkienkkuu ja voidaan sit puhuu yhdessä kaikki päivät. Ja voit lähettää mulle sour puncheja ja muita mun ikävöintiasioita! I wish I could go too, mut onneks mun omat suunnitelmat on edistyny myös! Paljon onnee hienosta perheestä!!

    VastaaPoista
  3. haha heini :D mutta jooo kiitosta kiitosta! mäkin oon innoissani kaikesta! ja joo sitten voidaan puhua enkkua yhessä jee:D

    VastaaPoista
  4. Heiii siistii, lähet kuukautta ennen mua! Ja toiselle puolelle maata, mut close enough. Mones päivä sulla on lähtö? Hurjasti tsemii valmisteluihin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooop, melko lähelle silti haha :-D lähen 9.12, enää 55 päivää! ja kiitos paljon, onnee myös sulle kauheesti perheestä:)

      Poista
  5. Jes, löysin sun blogin ja olin ihan innoissani, ku asut varmaan niin lähellä! :D Tiiätkö missä päin D.Ctä asut? Lisää suomimimmejääää ;D Pitääki alkaa lukijaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha jee :D joo siellä Marylandin rajalla, mutta D.Cn puolella jossain luoteessa :D

      Poista