keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Day 13

A picture of your room 

Siis tää päivä kolmetoista on tuottanu mulle päänvaivaa, koska mun huone on todella harvoin sellasessa kunnossa, että sitä vois jossain esitellä.  Noh, sen takia tää haaste onkin nyt vähän venyny.. hups. Eilen sitten siivottuani vihdoin ajattelin ottaa kuvia mun huoneesta, mutta kas kummaa tähän haasteeseenhan olis kelvannuki kuva mun normihuoneesta, koska tässähän pyydetään vaan yhtä kuvaa.
 Siis jepjep, tollon en saanut ees ovea kunnolla auki koska kaikki tavarat kirjaimellisesti vyöry ulos tuolta. (toi jotenki näyttää siistimmältä kun se oikesti oli)

No mutta, koska kuvautin koko huoneen sen ollessa siisti niin saatte nyt sitten luvan katella niitäkin kuvia.








Mun huone on tällanen perus tallaajan huone, jolle ei oo oikeestaan tehty mitään vuosiin. Huonekalut on ollu siellä niin kauan ku oon ollu olemassa pöytää ja sänkyä lukuunottamatta. Oon siis asunut koko elämäni tässä samassa huoneessa ja sen kyllä huomaa kaikesta tosta tavarapaljoudesta :-D.  Mutta tää kelpaa oikein hyvin mulle.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti