torstai 11. heinäkuuta 2013

Previously happened

1. Suomenlinnassa oon ollu kakski kertaa tänä kesänä
2. Jennan, Lindan ja Annan kanssa Coffee Housessa
3. Outin kanssa käytiin syömässä kiinalaista ja sushia

4. Amarillon iso cokis on tosiaan kannun kokonen...
5. Heinin itävaltalainen kaveri Jasmin oli moikkaamassa Heiniä täällä ja Heinin ollessa töissä vietiin Ellan kanssa Jasmin suokkiin!
6. Tällä viikolla oon pitäny kotiviikkoa jos maanantaita ei lasketa.

7. Tein palapelin ihan niin kun aina ennen
8. Heinin, Ellan ja Jeminan kanssa suokissa (vakiopaikka tai jotai..)

9. Neea taiteili mulle ihanat kynnet, jotka sai ihan hirveesti kehuja!!
10. Juhlittiin Annan synttäreitä viime perjantaina

Tässä on mun ohjelmaa viimeseltä kolmelta viikolta. Tän kaiken lisäks vietin tosiaan juhannusta Padasjoella Kian ja sen perheen kanssa, oon pyöräilly 40 kilsan lenkin kaupungilla, tehny töitä, käyny äitin kanssa elokuvissa, ollu mökillä ja käyny kumpulassa ekaa kertaa koko kesänä!

Pahoittelen mun blogihiljaisuutta, mutta koko ajan on ollu kauheesti kaikkea tekemistä etten oo ennättäny tänne saapua ollenkaan päivittelemään kuulumisia. Viikonlopun tapahtumista voin kertoo alustavasti sen verran, että huomenna olis tarkotus suunnata pitkästä aikaa Tuusulaan Heinin synttärijuhlien merkeissä. Sunnuntaina otetaan Kian kanssa taas suunnaksi Padasjoki viikon ajaksi. Saa nähä mitä kaikkea hauskaa tällä kertaa keksitään, ainakin alkuviikosta ja loppuviikosta on tulossa kavereita käymään :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti