sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Vielä tulee muutokset murheisiin




Mä en oo koskaan ollu mikään kirjottajaihminen. Sellanen, joka kirjottais kaikki ajatukset muistiin. Kuitenkin jossain määrin tää blogi on mulle sellanen muistiinpanoväline. Tänne on helppo kirjottaa ihan mitä mieleen juolahtaa.

Tänään mulle tuli sellanen olo, että musta olis kiva avautua. Joten päätin avautua tänne. Mulla on ehkä maailman huonoin itsetunto, josta kärsin harva se päivä. En tiiä mistä se johtuu, mutta niin se vaan on. Oon yrittäny kohottaa sitä monilla keinoilla ja joo, on se kasvanuki, mutta samalla musta tuntuu, että se vaan huononee päivä päivältä entisestään.

ettei kukaan oo suurempi sua

Toisaalta oon oppinu elää tän asian kanssa tosi hyvin, toisaalta taas en ollenkaan. Tietyissä asioissa koen olevani tosi itsevarma enkä ryve missään typerässä säälissä. Suurimmaksi osaksi taas en.

Tossa alhaalla on kuva Teneriffalta. Tajusin vasta nyt, että sehän kuvastaa mun elämää parhaimmillaan. Mun tavotteena on joku päivä kivuta noi portaat ylös asti.



Tän kaiken takia, musta tuntuu että mun pää halkee kaikista mahollisista ajatuksista. Näitä ajatuksia on jotenkin ihan liikaa ihan kaikista mun elämään liittyvistä asioista. Huonon itsetunnon takia mietin kaikkia asioita perinpohjasesti, jonka takia häpeen tosi paljo eri asioita. Tajuun itekki, että se on turhaa, mutta silti vaivaan päätäni sillä IHAN liikaa. Välillä mietin ja häpeen vielä sellasiaki asioita, jotka on tapahtunu esimerkiksi ala-asteella.

mä otan sut vaikka reppuselkään
ja puolet sun huolistasi kannan
Olis tosi mukavaa jos vaikka kuukaus menis nopeesti, sillä ainaki yks murhe olis sillon vähemmän, nimittäin ylppärit.

älä luovuta vielä
--
vielä tulee muutokset murheisiin

2 kommenttia: