keskiviikko 20. helmikuuta 2013

juuuh

Vähän vastapainoa eiliselle. Mun pää nimittäin hajoo tällä hetkellä. Ja syynä tittididiididii matikka. Mua ei oo tehty opiskelemaan sitä. En vaan jaksa. Jos joku keksii mulle jonkun hyvä keinon oppia sitä niin kiitos, saa kertoa! Toisaalta ketä mä tässä yritän huijata? Oon tehny tänää nelkyt tehtävää, joissa lähes kaikissa oli abc kohtia (ja joista sain ehkä puolet tai alle oikein, jippii). Mutta, koska lusmusin pari viikkoa oon vieläki yhen kirjan jäljessä aikataulussa.

Tänään oon siis laskenu, siivonnu, laskenu, syöny, laskenu, käyny kaupassa, käyny koiran kanssa ulkona ja laskenu. Hienolta kuulostaa mun päivä. Ehkä tää ahdistus johtuu myös siitä etten oo kohta viikkoon nähny ketään. Onneksi huomenna tääki asia korjaantuu, jee!



kuvat täältä


Oli taas vähän turha postaus...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti