lauantai 17. marraskuuta 2012

It's time to wake up

Oon nyt tässä kuluneena kuukautena tullu tosi paljon miettineeksi ajan kulumista. Alotin syksyllä lukion, eiku hei, siitä onki jo kaks vuotta ku alotin sen. Tää aika on vaa hurahtanu yhtäkkiä. En oo yhtää pysyny perässä. Tää kaikki johtuu varmaan siitä, että oon viettäny mitä parhaimmat kaks vuotta. Oon saanu ihan mielettömän paljon upeita ystäviä, josta oon tosi kiitollinen. Oon kasvanu aikuisemmaksi. Oon oppinu kauheen kasan uusia asioita: koulusta, elämästä, ihmissuhteista. Oon saanu uusia kokemuksia. Ja yksinkertaisesti oon viettäny ihan parasta aikaa.

Opo kysy multa tiistaina abihaastattelussa "onko haikeeta kun lukio loppuu?" NO ON!!!! ihan kauheeta, oikeesti. Sen jälkeen pitäis oikeesti tietää mitä haluaa tehä. Pitäis itsenäistyä. Hyvät ystävät toivottavasti jää, mutta on myös paljon sellasia joihin haluis olla yhteyksissä, mutta aika ei vaan riitä. Niin on käyny aiemminkin. Onneks mulla on kuitenkin jo jonkinlainen tieto siitä mitä haluun tehä "isona" ja mitä lukion jälkeen tapahtuu. Se helpottaa kummasti.










Eilen saatiin syksyn ylppäreiden tulokset. Lukion loppu siis vaan lähestyy. Ens jaksosta pitää ottaa kaikki irti - it's the last one.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti