lauantai 24. marraskuuta 2012

Pystymetsää ja laakeeta peltoo






Aamulla virkeenä tai vähämmän virkeenä menin kouluun tekemään filosofian kokeen. Joku puol tuntia sitä väkersin, jonka jälkeen lähettiin Jeminan kanssa kahvittelemaan. Siinä vierähtikin sitten sellaset pari tuntia! Noh, muuta en ookkaa tänää saanu aikaiseksi. Tai no, oon mä kattonu vanhoja kuvia ja nauranu niille ja laulanu Killers Karaokee The Voicelta. Sellanen lauantai mulla.

Huomenna pitäis lukea ens viikon kokeisiin.

Huomasin muuten, että meillä on usein aika samat aiheet näissä teksteissä, hehe:P
 


hihi, viime viikonloppu!!!

1 kommentti:

  1. Moi! Mulla on vähän hiipumassa nää postausideat, ja mulla on myös pian kysymyspostaus, joten jos huvittaa, voisitko mahdollisesti kommentoida uusimpaan postaukseen ideoitasi? Kiitos! :) palatytonelamasta.blogspot.com

    VastaaPoista