lauantai 13. lokakuuta 2012

Something new














Tässä on nyt kulunu taas viikko etten oo ehtiny postailemaan. Mulla on aika kiireinen viikko takanapäin eikä sitä yhtään helpottanu se, että olin vähän kipeä. Keskiviikkona kuitenkin sain aikaiseksi jotain hyvää, nimittäin mentiin mummin kanssa ostamaan Hulluilta päiviltä mulle uutta kameraa. Sain siis käsiini mun ihan ensimmäisen järkkärin. Oon niin innoissani!! Tossa yläpuolella noi kaikki kuvat onkin otettu sillä uudella kameralla, kun vähän innoistuin, hehe. Siinä on myös mun tän vuoden koulukuva, joka ei nyt onnistunu ihan hirveen hyvin, mutta kai se nyt ihan ok on. Otettiin kaveriporukan kanssa myös kaverikuva kun nyt kerta vikaa vuotta ollaan kaikki yhdessä. Tulee haikee olo kun ajattelee noin..

Tänään oon ollu kavereiden kanssa kahvilla, vieny Sulon hoitoon ja alkanu pakkaa. Huomenna aamulla tosiaan ois lähtö Teneriffalle perheen kanssa. Ihanaa päästä pois täältä Suomen jääkaudesta. Mä jatkan nyt vielä vähän pakkausta, joten hyvää syyslomaa kaikille:) 

2 kommenttia:

  1. Ihana Sulo!!! :-D En kestä haha, toivottavasti sen itsetunto palaa pian!

    Hyvää reissuu nyt tätäkin kautta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se sitte viimeistää ku sen karva kasvaa :D

      Poista