lauantai 27. lokakuuta 2012

Ennen ja jälkeen ensilumen

10 vuotta sitten..
1. Olin tokalla luokalla
2. Harrastin tanssia
3.  Aloitin pianon soiton
4. Vietin aikaa kavereiden kanssa
5.  Olin vielä pieni


5 vuotta sitten..
1. Aloitin yläasteen
2. Tutustuin paljon uusiin ihmisiin
3. Olin Rhodoksella
4. Aloitin tenniksen ja lopetin muut harrastukset
5. Sulo täytti 4 vuotta 


3 vuotta sitten ...
1. Olin ysillä 
2. Odotin yläasteen loppua
3. Kävin Pariisissa
4. Ilmoittauduin kielimatkalle
5. Söin paljon karkkia!  


1 vuosi sitten...
1.  Olin lukion tokalla
2. Vietin parhaimman vuoden 
3. Kävin Kreetalla
4. Lähennyin lukiokavereiden kanssa
5. Opiskelu ei sujunut parhaimman mukaan


Kuluneena vuonna ...
1. Tanssin wanhat
2. Vietin mahtavat kaksi viikkoa Espanjassa kesällä
3. Täytin 18 vuotta
4. Tutustuin uusiin ihmisiin koulussa ja lähennyin niiden kanssa todella paljon
5. Juhlin paljon 


Eilen minä...
1. Olin koulussa
2. Oltiin Jeminan ja Heinin kanssa Kialla
3. Söin taas ihan liikaa
4.  Jäädyin ulkona
5. Sain ilmaislipun kirjamessuille


Tänään minä ...
1. Kävin kirjamessuilla
2. Ajoin autolla
3. Näin Annan ja Vilman
4. Kuulin, että saan pleikkarin, hahaha:D 
5. Ostin tajuttomasti kirjoja voittamallani lahjakortilla


Huomenna minä ...
1. Vietän vapaapäivän
2. Luen äikän kirjaa
3. Käyn äänestämässä
4. Käännän kelloja
5. Otan rennosti


Ylihuomenna minä ...
1. Herään myöhään
2. Menen kouluun 
3. Luen äikän kirjan loppuun 
4. Menen treeneihin
5. Käyn koneella


Vuoden päästä minä ...
1. Olen ehkä ulkomailla
2. Teen töitä
3. Tutustun uusiin ihmisiin 
4. Lukio on loppu
5. Ihmettelen elämää


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti