perjantai 22. marraskuuta 2013

Day 20

About you

Reilu vuosi sitten tein tän haasteen ja nyt sitten tähän Day 20 päätin tehdä samantyylisen, mutta vaan before i die -kuvilla. Noita kuvia oli musta tosi hauskaa etsiä, koska sieltä löytyi tosi paljon ihania kuvia ja siinä samalla pääsee ajattelemaan mitä oikeasti haluaisi tehdä :-)


17 päivää!!

Eiks muka tällasesta saa haaveilla? ;)

 Ooh, Greyn Anatomia. Se vaan yksinkertasesti on maailman paras sarja ikinä. En voi kyllästyä siihen koskaan.

 Viime vuosina tällanen ajatus on alkanu houkuttelemaan mua tosi paljon. Musta ois ihanaa antaa koti ja olla vanhempi jollekin joka sitä ihan oikeesti tarvitsee. Jos en koskaan pysty adoptoimaan lasta ulkomailta niin ainakin aion hankkia kummilapsen jostain päin maailmaa. Sekin olis musta ihana teko :-)

 Ainahan sitä on itsensä kanssa tekemistä. Koskaan ei voi olla tyytyväinen...

Mun unelmana on ollu jo ihan tositosi kauan olla aupair. Ja viitaten ensimmäiseen kuvaan: 17 päivää! (jospa tää hehkutus sais jäädä tältä erää, hihi)


Rakastan kirahveja. Ja vaikka oonkin nähnyt niitä useasti eläintarhoissa niin musta olis iiiihanaa nähä niitä luonnossa!

 Turhan harvoin tulee oikeesti muistettua ettei menneitä kannata sen kummemmin murehtia. Ei niitä kuitenkaan pysty muuttamaan.

 Oih, New York joulun aikaan on varmaan niiin hieno näky. Odotan, odotan:)

 En oo koskaan ollut mikään suurempi Australia fani, mutta haluaisin silti päästä käymään siellä. Se vaikuttaa nimittäin aivan mahtavalta paikalta!

Tää kuuluu vähän siihen samaan sarjaan kun se adoptioasia. Justiin jotain tällasta olis ihana päästä joskus kokemaan.

Mä en tiedä miks, mut oon jotenkin aina ihannoinu kauheesti Norjaa. Se tuntuu jotenkin kauheen eksoottiselta, vaikka se ei kaukana olekaan. Olis tosi siistiä päästä käymään sielläkin joskus!



4 kommenttia:

  1. Oooooooooooo mäki oon haaveillu paljon adoptiolapsesta varsinki joskus aiemmin ja nyt tosi kovasti myös vapaaehtoistyöstä siellä!!! Lähtisin heti ens syksynä jos olis varaa, mut varmaan pitää tyytyä vähän näihin halvempiin vaihtoehtoihin :D Safari, Grey, synttäritoiveet ja muutki olis kyllä ihan kiva :DD

    VastaaPoista
  2. Hei mä en oo oikeesti tienny tota toiseks vikaa. Mä oon aina kans ajatellu et ois hieno kokemus! Ja haluun kans safarille kattoon leijonii ja kirahvei :D

    VastaaPoista