torstai 21. marraskuuta 2013

Day 19

Nicknames you have; why do you have them

Mun nimi on niin lyhyt ja ytimekäs, että siitä ei ihan hirveesti mitään muunnoksia saa. Jotkut on joskus erehtyny kutsumaan mua mun sähköpostiosotteen alulla: arsu. Se oli joskus kymmenen vuotta sitten kauheen ovela nimi omasta mielestäni, joka ei oo siis mun keksimä lempinimi itelleni, vaan se tulee musta ja mun koirasta Arla + Sulo.

Kaikenlaisia muunnoksia oon kyllä saanu kuulla ja ihan hauskojahan ne on. Viimeaikoina jotkut kaverit on alkanu käyttää mun sukunimeä ja sen muunnoksia mua kutsuttaessa. Vähän erilaista sekin siis pelkkään Arlaan verrattuna.

Musta nää lempinimet on ihan hauskoja keksintöjä enkä ota mistään pahakseni, tietysti kohtuun rajoissa heh heh :P Tietysti olis sekin ihan hauskaa jos olis joku pitkä etunimi ja sit sais jonkun mukavan lempparinimen mut käyhän tääkin!

2 kommenttia: