torstai 8. toukokuuta 2014

Elämäni aakkoset

Mua alko kauheesti innostaa tehä tää haaste, joten tässä tulee.


Au pair. No se on se mikä on päällimmäisenä mun elämässä just nyt

Baari. Tää on vähän hassu, mutta oikeesti vähän kaipaan jotain Amarillo-iltoja...

Celsius. Kuka ikinä keksikään on nero!

Deutschland. Haha. Haluan mennä, varsinkin tämän vuoden jälkeen!

Facebook. Auttaa yhteyden pidossa mielettömästi.


Eurooppa. Se paikka missä haluan asua.

Gina Tricot. Haluaisin shoppailla.

Hedelmä. Oon oppinut syömään niitä täällä Jenkeissä. Ja mitä parempaa voikaan olla?
Ihminen. Kai mut sellaseksi voi laskea...

Juustokakku. Parempaa ei voi saada.



Koira. Oon elänyt puolet mun elämästä koiran kanssa. (Älkää nyt ymmärtäkö väärin). Ne on vaan niin viihdyttäviä.

Lukeminen. Kirjat on kivoja.

Musiikki. En vois elää ilman.

Nuori. Haluan nauttia nuoruudesta niin kauan kun voin.

Opettaja. Muutaman vuoden päästä oleva tavoite.

 



Perhe on paras.

Q -

Ruoka. Elämän suola.

Stalkkeri. Saatan viettää tunteja ihan vaan tuttujen ja tuntemattomien ihmisten elämien tutkimiseen.

Tennis. Yksinkertaisesti paras harrastus.

Uteliaisuus. Oon utelias ja haluan saada tietää kaiken.

Vesi. Täällä sitä oppii oikeesti arvostamaan IHAN toisella tavalla.

Washington DC. Koti.



Xylitol. Purkka on hyvää.
 

Ystävät. Oli ne sitten minkä maalaisia tahansa, niin ilman niitä en pärjäisi tässä maailmassa.

Zoo. R-a-k-a-s-t-a-n eläinpuistoja. Eläimet on parhaita, joten kun niitä näkee kerralla paljon niin jes!

Åland. Tykkään!

Äly. Olis ihanaa olla tosi viisas. Niinkun oikeesti viisas.

Ötökkä. Niitä on mun huoneessa toisinaan. Jotenkin oon ehkä oppinut sietämään niitä. Ehkä. Ja vaan niitä kaikista pienimpiä.
 

4 kommenttia:

  1. Tuli jonku takia tosta ötökästä mieleen se patja mikä roudattiin sun huoneen lattialle ja se oli täynnä jotain paskaa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo siis hyi hittooo... Imuroin sen lattian sitte seuraavana päivänä ja koko ajan kuulu vaa että kolinkolinkolinkolin

      Poista
  2. xD amarillo-illat🙈 niitä sit luvassa täällä kotikotona! Ps kauniita sanoja kaikissa kohdissa😊

    VastaaPoista