sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Nine days


 

oho, tän kuvan laatu on tainnu kadota jonnekin

Täällä taas! Huomaa, että mun postaustahti on laskenu huimasti tän kevään aikana. Noh, syytän siitä näitä kaikkia rakkaita kokeita. Viime viikot oonki juossu valmennukurssin, kirjaston ja kodin välillä. Nimittäin yhdeksän päivän päästä koittaa aika mun ekoille pääsykokeille. Jänskää kylläkin jo vähän, hui. 


Tänä viikonloppuna oon saanu aikaan kaikkea sitä mitä voikin odottaa viikonlopulta lukemisen keskellä. Eilen vietettiin iltaa tyttöjen kanssa Kialla ja tänään näin tositosi pitkästä aikaa kunnolla Jeminaa. Kaiken tän lisäks oon saanu luettua ja rentouduttua.

Niin se aika vaan rientää ja yheksän päivän päästä mulla alkaa taas jonkinlainen elämä ja ens syksyn varsinainen suunnittelu :-)

Keep calm and carry on 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti